sâmbătă, 4 iunie 2011

8C ... La revedere !

   Ei bine.... Buna ! In caz ca nu v-ati dat seama anul asta termin scoala generala... si pana acum cateva luni puteam sa jur ca nu ma va afecta deloc ... dar ca om , prost , ce sunt m-am lasat invadata de sentimente si amintiri . Puteam sa jur ca pot renunta la colegi ca la o pereche de sosete vechi dar , din nefericire, nu pot !
Dupa 8 ani de cand ii cunosc [ cu exceptii cum ar fii Oana si Vio <3 ] am realizat ca prietenii sunt ceva mai mult decat special chiar daca am crezut ca nu tin la colegii mei din generala ceva... din interior m-a contrazis .

  Si mi-as dori extrem de mult sa le spun cat de mult ii iubesc si ii apreciez pentru tot ce sunt si pentru tot ceea ce au facut pentru mine . Si poate ca nu prea mi-am exprimat adevaratele sentimente ,intotdeauna ,  dar nu sunt de piatra :) . De asemenea as vrea sa le cer scuze pentru modul urat si jignitor cu care i-am tratat uneori , este doar din cauza stresului acumulat .
Va spun sincer ... sper ca voi pastra legatura cu fiecare dintre voi , pentru ca toti faceti parte din inima mea , sunteti o parte mai mult decat speciala care nu va putea fi in locuita niciodata !

             Va iubesc , va pup si va rog mai mult decat frumos sa ma iertati pentru atitudinea mea acida cu care trebuia sa va confruntati cateodata !

PS : Va multumesc pentru amintirile de pe tricouuuuuu :* !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu