luni, 3 ianuarie 2011

Helloo =]

  Heeeey,  what's up , dudeee?
Bine.ati aterizat pe blogul meu xD.
Cum este un blog nou in primul articol o sa vorbesc despre mine [ nu sunt narcisista , doar date elementare]
Pentru voi , eu sunt Kidette ! Nothing less,nothing more.
Sunt din G.tOwn < Romania>
Data nasterii? O zii insorita si frumoasa de iulie bla , bla , bla! Intr.un an ca oricare altul 199 si inca ceva , nu.mi mai aduc aminte ce , la 80 de ani e de inteles ca ma mai lasa si pe mine memoria . :]]
Visuri [ aspiratii] Sa vizitez fiecare stat, orasel , sat din America
Sa locuiesc in Anglia [ Londra de preferat] ♥
Genul de muzica pe care il agreez este rock.ul pentru ca o modalitate legala de a protesta :).Urasc manelele si tot ce tine de ele deoarece confera celorlalte tari o parere foarte proasta despre Romania. Imi urasc orasul natal pentru ca e mai mult o comuna ...
Si numai am chef sa scriu xD.
                                                                       Soooooo, byee  ,
                                                                                ♥ Kidette 
                                                                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu